aftellen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu aftellen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu

aftellen

Door: miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda

21 September 2016 | Nederland, Zwijndrecht

Nog maar heel even en dan is het zover. We gaan naar Zuid-Afika. We hebben er enorm veel zin in. Voor die tijd Sorya's 21e verjaardag nog vieren en dan is het zover...
3 weken door het mooie Zuid-Afrika trekken. We gaan samen, wat vreemd maar ook heel fijn is. De kinderen zijn in goede handen en we kunnen tegenwoordig gelukkig contact met elkaar houden.
We hebben er zin in!!!!

• 08 Oktober 2016 - 09:25

Linda Van Der Horst:

Ja bobotie is heerlijk genieten maar jullie twee maar blij van de ogen pens etc af

Miranda

6 augustus vertrekken wij naar Curacao waar Soraya dolfijnondersteunende therapie krijgt en waar Yoram zijn duikbrevet gaat halen. We hebben er veel zin in en willen iedereen mee laten genieten van onze belevenissen. groetjes van Ronald, Miranda Soraya en Yoram