back home - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu back home - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu

back home

Blijf op de hoogte en volg Miranda

28 Augustus 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Dit is een verslag over 2 dagen. We beginnen bij maandag, de dag van vertrek. Het is nog een hele klus om de koffers weer gevuld te krijgen. Uitzoeken wat wel en niet mee terug gaat en goed kijken dat w eniks vergeten.
Om half 1 checken we uit en om 10 voor 1 staat onze taxi voor de deur. Via 2 hotels in de stad vertrekken we naar het vliegveld. Daar blijken we al een uur vertraging te hebben. Het zij zo, bagage afgeven en wachten maar. ! uur wordt 1.5 uur maar uiteindelijk mogen we dan toch het vliegtuig in. Eerst nog langs Aruba waar vooral het wachten lang duurd en dan door naar Amsterdam.
Zoals verwacht heeft Soraya geen oog dicht gedaan. Yoram slaapt best en Ronald en ik dutten af en toe weg. Toch komen we redelijk uitgerust en vrijwel op tijd op Schiphol aan. In Nederland is het dan 11 uur, maar voor ons is het pas 5 uur.
We komen vlot door de douane en hebben ook al snel onze bagage. Het is nog even zoeken naar de rollator, maar die blijkt bij afwijkende bagage te liggen. We lopen naar buiten en daar staan Bert en Franca op ons te wachten. We drinken gezamelijk koffie en pikken dan de bus op voor de reis terug naar Zwijndrecht.
Om 2 uur stappen we weer binnen en zit de reis er dan toch echt op. We zijn moe, maar al met al is het vliegen weer erg meegevallen.

Nogmaals super bedankt voor alle lieve reacties en het meeleven.
groetjes Ronald, Miranda, Soraya en Yoram

• 28 Augustus 2012 - 21:42

Alida:

Welkom thuis!

• 29 Augustus 2012 - 08:37

Team Vliet/Giessen:

Hallo allemaal;
    Fijn dat jullie allemaal weer gezond en wel weer terug zijn in Nederland.
    Welkom thuis!!!
    Groetjes Vliet/Giessen

• 29 Augustus 2012 - 08:57

Perkies:

Fijn dat jullie weer terug zijn. Jullie kunnen terug kijken op een hele mooie ervaring.

• 29 Augustus 2012 - 18:13

heerlijk rustig dagje

29 April 2014

vaticaanstad

28 April 2014

subaico en roma do notte
Miranda

6 augustus vertrekken wij naar Curacao waar Soraya dolfijnondersteunende therapie krijgt en waar Yoram zijn duikbrevet gaat halen. We hebben er veel zin in en willen iedereen mee laten genieten van onze belevenissen. groetjes van Ronald, Miranda Soraya en Yoram

Actief sinds 18 Juni 2012