slagroom op de taart - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu slagroom op de taart - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu

slagroom op de taart

Blijf op de hoogte en volg Miranda

27 Augustus 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Vandaag moesten yoram en ik al vroeg op. We hadden al om 8 uur een afspraak in het seaquarium. Dat is vroeg, maar het was het waard. We hebben vanmorgen met de dolfijnen gezwommen. Geegee, renate en baby keano van 1 jaar waren onze dolfijnen.
We hebben ze mogen aaien, een kus gekregen, ze nat gespetterd en andersom, naar elkaar gezwaaid en geegee en renate hebben ons voortgetrokken door het water, zo gaaf!!!!!
Dit was ons afscheid van de dolfijnen. Het was super, hoewel de family swim nog leuker was. Tijdens de family swim hebben we Li-Na echt leren kennen. Het ging allemaal wat rustiger en we hadden alle tijd met haar. Dit was echt commercieel en er was een programma dat afgewerkt moest worden. Ik had het toch niet willen missen, vooral het ritje door het water was zo gaaf!!!!
Daarna aan een laat ontbijt, nog een laatste smoothie gehaald, nog een keer zwemmen en naar het strand. Alvast een koffer met vuile was ingepakt en nog een keertje lekker uit eten bij Hemmingway
Je ziet daar gewoon op het strand onder de palmbomen van een heerlijk buffet te genieten. Er was ook nog live muziek. Beetje vreemd, cubaanse muziek als je in het caraibisch gebied zit, maar het was wel gezellige muziek en dan is het al gauw goed.
Nog een laatste keer koffie op het terras en dan zo nog een laatste nachtje in ons heerlijke bed hier. Dan nog een nachtje in het vliegtuig en dan zit onze droomreis erop.
Drumi Dushi!

• 27 Augustus 2012 - 05:57

Janet:

Bedankt voor jullie verhalen. Wij hebben ervan genoten. Geniet van jullie laatste dag. En een goeie reis terug.

• 27 Augustus 2012 - 07:53

Jolanda:

Goede reis terug.
    Rica kan niet wachten om weer naar je toe te gaan.
    Groetjes van ons drie.

• 27 Augustus 2012 - 14:13

Gemma:

dit is een vakantie om nooit meer te vergeten! Goede reis terug en geef Soraya maar een dikke knuf,
    groetjes Gemma

• 27 Augustus 2012 - 14:13