Zuid-afrika - Reisverslagen van Miranda Simon - WaarBenJij.nu Zuid-afrika - Reisverslagen van Miranda Simon - WaarBenJij.nu

Zuid-afrika

Na ons weekje Rome samen hebben we nu besloten om een stukje veder te gaan. Samen, Ronald en ik gaan we Zuid-Afrika bekijken tijdens een 3 weken durende rondreis. We hebben er veel zin in en kijken ernaar uit om nog even van de zon, de natuur en het samenzijn te genieten voordat we ons vol op de verhuizing storten. Natuurlijk gaan we de kinderen vreselijk missen, maar gelukkig kunnen we via wifi en voor Soraya parnassys contact houden met het thuisfront. We zijn er helemaal van overtuigd dat beide kinderen in goede handen achterblijven.
Nog even en dan is het zover, tot dan
groetjes Ronald en Miranda

15 Oktober 2016

township
Miranda

6 augustus vertrekken wij naar Curacao waar Soraya dolfijnondersteunende therapie krijgt en waar Yoram zijn duikbrevet gaat halen. We hebben er veel zin in en willen iedereen mee laten genieten van onze belevenissen. groetjes van Ronald, Miranda Soraya en Yoram