Zo GAAF!!! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu Zo GAAF!!! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu

Zo GAAF!!!

Blijf op de hoogte en volg Miranda

19 Augustus 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Vandaag hebben we een waanzinnige dag gehad, weet gewoon niet waar te beginnen. Bij het begin dus maar.
Vanacht slecht geslapen door een bevroren airco. Wat een herrie maakt dat. Ding maar uitgezet, maar dan is het wel erg warm slapen. Soraya en Yoram hebben hun eigen airco dus zij hebben een goede nacht gehad. Soraya heeft het tot half 11 volgehouden, ons slaapkopje!

Het duurde vandaag heel lang voordat het 1 uur was en we naar het seaquarium konden voor de FAMILY SWIM!!! We kregen een korte instructie wat wel en wat niet te doen met onze Lina. Daarna zwemvliezen pakken een wetbelt om en hup richting het dock. Daar moesten we weer die zwemvliezen aan (erg fijn als je een muggebult hebt op het randje van je zwemvliezen), even kennis maken met Lina en hup het water in.
Lina kwam naar ons toe en we mochten haar aaien, op haar rug draaien en knuffelen. Wat een prachtig dier is ze! Het is niet te beschrijven wat het met je doet als je zo'n prachtig dier van zo dichtbij mag meemaken. Het was te gek, kijk maar naar de foto's!
Lina heeft voor ons over de stok gesprongen, we hebben haar de vinnen geschud en natuurlijk hebben we allemaal een dikke kus van haat gehad. Ze heeft ons natgespetterd en wij haar en ze heeft naar ons gezwaaid met haar achterste vin. We mochten haar laten zingen en het geeft een enorme kick dat ze dat dan ook doet. Kortom we hebben genoten en de tijd was veel te snel voorbij, hoewel het ook veel langer leek dan het halve uurtje dat het geduurd heeft.
We doen het natuurlijk allemaal voor Soraya, maar deze ervaring is er voor ons een om in te lijsten. Super dat we de mogelijkheid gekregen hebben deze ervaring op te doen en ik weet zeker dat als ik nog eens de kans krijg ik die niet zal laten lopen.
Na deze super ervaring hebben we nog een heerlijke smoothie genomen waarna we weer terug naar de Dolphin suites gegaan zijn. Oma en Soraya zijn daar nog even lekker gaan zwemmen, terwijl ik er op een bedje een boekie heb zitten lezen. Het was vandaag erg bewolkt, het waaide lekker en daardoor voor mij heel goed te doen qua warmte. Van mij mag het zo blijven. 's avonds lekker nasi gegeten en nu druk met foto's uitzoeken.

• 19 Augustus 2012 - 08:27

Janet:

Wat een geweldige ervaring. Wilde Soraya niet mee?

• 19 Augustus 2012 - 10:20

Nelleke:

Hallo,
    Wat mooi om elke dag jullie verhalen te lezen en te genieten van al het moois wat er gebeurt. Geniet er van, dit neemt niemand je meer af. een fijne tijd nog.
    Lieve groeten,
    Nelleke

• 19 Augustus 2012 - 10:27

Wil Koole:

Wat een fantastische ervaring weer voor jullie, geweldig gewoon. Was oma niet jaloers? Leuke foto,s ook weer. We hebben hier nu ook tropische temperaturen, maar als je weinig doet, goed om uit te houden.Veel plezier nog met elkaar en voor oma goede reis terug al zal ze daar nog niet aan willen denken. Groetjes tante Wil.

• 19 Augustus 2012 - 13:41

Oh, wat fantastisch.
    Geniet nog maar lekker.

• 19 Augustus 2012 - 20:33

Perkies:

Ditmaal hield ik het echt niet droog. Zeker niet bij jou foto op het dock Miranda....... Ben best een beetje jaloers hoor. Er zijn gewoon geen woorden voor......

• 20 Augustus 2012 - 09:42

De Vliet/giessen:

Hoi,
    Wat een gave dingen doen jullie zeg. Geniet ervan.
    en wat een leuke fimpjes op facebook, het ziet er echt stoer uit.
    gr Rianne