opa en oma zijn er! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu opa en oma zijn er! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu

opa en oma zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Miranda

21 Augustus 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Drukke dag vandaag! Vanmorgen eerst naar de supermarkt voor opa en oma om hun eerste levensbehoefte in te slaan. Daarna had ik een massageworkshop bij Merel. Zij gaf die in haar beste nederlands/duits/engels. Kon het daardoor goed volgen. Er zijn weer war knopen uit mijn rug en ik heb nu een beter idee wat je wel en niet moet doen tijdens een massage. Erg leerzaam!
Gauw terug om een broodje te eten en samen met Ronald en Soraya terug voor haar therapie. Yoram kwam een half uurtje later. Hij mocht weer mee op het dock.
Eerst hebben we nog gezongen voor Youri. Hij is vandaag 13 geworden. (Youri is het therapiekindje dat we nog uit Benidorm kennen)
Soraya heeft heel goed haar best gedaan. Normaal moeten ze er op maandag weer een beetje inkomen en wat dingen herhalen, maar Soraya niet, zij ging gewoon door waar ze gebleven waren.
Ze moest vandaag kaartjes zoeken met haar rechter hand in een bak met bonen. Als ze een kaartje gevonden had moest ze het bijbehorende plaatje op een bord erbij zoeken en dan het kaartje erop leggen. Ze deed dat supergeconcentreerd. Ook op het dock was ze erg gemotiveerd en geconcentreerd bezig.
Ze mocht erg lang in het water en heeft een paar keer helemaal alleen met Li-Na gezwommen, zo mooi!! Yoram heeft Li-Na weer een paar visjes gegeven en mocht helpen met de kaartjes. Ook heeft hij Li-Na de ring gegeven zodat zij hem bij Soraya kon brengen.
Na de therapie gauw eten en op naar de pelican boot. Deze gaat ons de zonsondergang op het spaanse water (de goudkust van Curacao) laten zien. We hadden enorm onstuimig water en de Pelican is een catamaran. We maakte dus enorme klappen op het water. Soraya vond het geweldig, Yoram vond het helemaal niks. 20 minuten hebben we op een bankje gezeten en stevig de reling vastgehouden totdat we in rustiger vaarwater terecht kwamen. Daar hebben we ons vergaapt aan de prachtige landhuizen die er staan. We doen toch echt iets verkeerd als je dat zo ziet. De 2 uur waren om voor we er erg in hadden en toen kwam alweer onze eigen haven in zicht.
Opa en oma waren inmiddels ook gearriveerd. Ze hadden wat vertraging opgelopen maar waren er nu toch. Wel een beetje moe, maar ja dat hoort erbij. Nog even met zijn allen wat gedronken en toen was het voor hun toch echt bedtijd. Ik nog even mijn verslag maken en dan zoek ik ook mijn bedje op. tot morgen

• 21 Augustus 2012 - 06:09

Janet :

Heerlijk om te lezen dat Soraya zo goed haar best doet. Veel plezier met opa en oma.

• 21 Augustus 2012 - 06:27

Jolanda:

Wat fijn dat Soraya het goed doet.
    Rica heeft het op haar eerste schooldag bij juf Jannie goed gedaan. Ze luisterde goed, bleef zitten en geen ongelukjes! Knappe meid. alleen toen ze nog aan het buitenspelen was en en mij bij het hek zag staan, kwam ze naar me toe. Weer gouw bij de juf gebracht.Jammer dat ze vandaag ook niet naar school mag.Vandaag beginnen op de Rakkers.Ben benieuwd hoe dit gaat. Ze is al wezen wennen.
    Jullie nog een fijne tijd.

• 21 Augustus 2012 - 13:45

Perkies:

Wat lekker dat Soraya alles zo snel oppakt. Erg leuk ook dat Yoram weer mee mocht op het dock. Wat vind hij ervan?? En oh ja............. Welk huis hebben jullie gekozen??? (zien er allemaal goed uit ;-D)

• 21 Augustus 2012 - 13:45

Perkies: