lekker windje en afscheid nemen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu lekker windje en afscheid nemen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Miranda Simon - WaarBenJij.nu

lekker windje en afscheid nemen

Blijf op de hoogte en volg Miranda

25 Augustus 2012 | Nederland, Zwijndrecht

In tegenstelling tot gisteren toen er helemaal geen wind stond, worden we nu bijna van het eiland geblazen. Er staat een stevige wind, de zee is woest en de temperatuur daardoor zeeer aangenaam.
Vanmorgen maar weer eens naar de supermarkt, hopelijk voor de laatste keer. Daarna op de koffie bij opa en oma. Nof een bammetje gegeten en het was tijd voor de laatste therapie van Soraya. Ze had er zin in. Samen met Merel en Martine heeft ze een mooie dolfijn geschilderd. Hij is echt heel leuk geworden.
De watertijd was weer super. Soraya wordt met de dag vrijer in het water en heeft er weer vangenoten. Alle trucjes zijn weer langs gekomen. Gelukkig deed ze vandaag wel weer goed haar best met het alsjeblieft zeggen. Ook op het dock deed ze goed mee. Ze heeft een heerlijke massage gehad, zag er erg relaxed uit. Li-Na is nog even aan Youri uitgeleend omdat Dee-dee vandaag wel erg haar kont tegen de krib gooiden. Uiteindelijk kreeg ze voor straf geen vis meer, vonden wij dan wel weer zielig. Soms moet je streng zijn, maar goed wij hadden een iets andere mening. Gelukkig vind Youri Li-Na ook wel lief.
Na het dock dan toch echt de laatste tijd in het water, we zullen het gaan missen. Soraya genoot met volle teugen, ze lachte hard om de kapriolen van Li-Na en nam nog heel lief afscheid van Li-na met een echte wiepe.
Na het douchen en aankleden nog een laatste gesprekje met Merel en Martine. We hebben een fotocd gekregen en een video van Soraya en een filmpje van Li-Na, erg leuk. Ook de foto's van de cdtc club en de family swim staan erop en ze zijn erg leuk geworden. Kom maar eens gauw kijken allemaal.
Yoram was voor de laatste keer naar de cdtc club en kwam thuis met een zelf beschilderde tas, een kokosnoot die tot vis omgetoverd is en een zelfgemaakt kadotje voor de verjaardag van zijn zus. (gaan we niet verklappen). Ze konden vandaag niet snorkelen want de zee was te onstuimig en het water te troebel. Ze hebben nog wel pannekoeken gegeten.
Soraya is meteen klaar met de vakantie en wil nu naar huis. niet meer naar Li-Na, dan naar huis en naar oma. Ze moet toch nog een paar daagjes wachten.
Wil ik meteen nog even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor de belangstelling voor onze reis. We hebben vele lieve berichtjes gehad en vinden het leuk om te lezen hoe iedereen met ons meeleeft. Qua vakantie is het heerlijk geweest en de therapie was super!!! We hebben allemaal genoten en hopen dat we dat een beetje over hebben kunnen brengen.
De accu van het fototoestel ligt weer op te laden dus foto's volgen morgen.
Drumi Dushi

• 25 Augustus 2012 - 07:41

Janet:

Wat jammer voor Soraya dat de therapie is afgelopen. Ik kan me voorstellen dat ze gelijk weg wilt daar. Hopelijk hebben jullie nog een paar mooie dagen daar.
    Jullie bedankt dat wij mee mochten genieten.
    Xx janet

• 25 Augustus 2012 - 09:31

Geraldine:

Ik heb dagelijks je verslagen gelezen en vond het erg lek alles van een afstand te kunnen volgen.
    Fijn dat het zo goed is gegaan en hopelijk houd Soraya alles wat ze geleerd heeft goed vast.

Groetjes Geraldine

• 25 Augustus 2012 - 10:14

Jolamda:

Het was leuk om jullie belefenissen mee te kunnen beleven. Om jalours op te worden.
    Fijn dat de therapie zoveel vooruitgang heeft gegeven. Nu hopen dat ze het thuis ook nog wil volhouden.
    Nog een paar mooie dagen.
    Dikke knuffel en kus van Rica.

• 25 Augustus 2012 - 10:46

Trudi:

Gisteren even de Margriet opgehaald bij jou. Stitch was erg blij me te zien. Hij bleef kopjes geven en heeft ook nog even op schoot gelegen. Hij zag er goed uit. Geniet nog van de laatste paar dagen en tot gauw.

• 25 Augustus 2012 - 20:40

Antoinet:

Wat jammer dat het er alweer op zit, geniet elke dag van je mooie verhalen net of we er zelf bij waren helemaal geweldig!! Geniet van de laatste dagen!!!!

• 30 Augustus 2012 - 11:54

Marit:

Hoi Allemaal,
    Erg leuk om jullie belevenissen te lezen en vooral hoe goed Soraya het heeft gedaan!
    Zo knap van haar!
    Ben benieuwd naar al die foto's en verhalen:)

Groetjes Marit